Język polskiEnglish language
Produkty Firma Współpraca Kontakt Nowości Sklep online Pobierz
Flow Architect Studio 3D

Flow Architect Studio 3D

Flow Architect Studio 3D to pakiet oprogramowania do projektowania i prezentacji. Umożliwia projektowanie i wizualizowanie w 3D dowolnej sceny lub obiektu, na przykład: budynku, wnętrza, przestrzeni lub produktu. Flow Architect Studio 3D pomaga prezentować Twoją pracę innym za pomocą zdjęć, filmów i wirtualnego spaceru 3D.

Zaimponuj swoim klientom grafiką 3D

Zaprezentuj swoje produkty w 3D. Możesz szybko stworzyć prezentacje swojego produktu w 3D. Jeśli posiadasz już gotowy model swojego produktu, wystarczy, że zaimportujesz go do Flow Architect Studio 3D. Stworzysz prostą mapę, wstawisz zaimportowany model, dodasz tło, światła, animację, a następnie wyślesz gotowy projekt do klienta w formie pojedynczego pliku. Dokładne informacje, dotyczące prezentacji produktów w 3D znajdują się na stronie pomocy w sekcji "Jak stworzyć prostą prezentację 3D produktu".

Publikuj na stronach www

Flow Architect Studio 3D pozwala na publikowanie Twoich projektów na stronach internetowych (www):
  • Flow Architect Studio 3D wspiera format plików O4C, które mogą być oglądane za pomocą naszej darmowej wtyczki O4C Web dla przeglądarek internetowych.
  • Możesz również przesłać swoje pliki O4C do naszego serwisu O4C Tube i współdzielić link strony internetowej zawierającej Twój wirtulany spacer 3D.
  • Flow umożliwia tworzenie virtualnego spaceru 3D typu CubeWalk, który może być oglądany za pomocą naszego bazującego na HTML5 CubeWalk viewer bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Stwórz wirtualny spacer 3D za pomocą Flow Architect Studio 3D

Za pomocą Flow Architect Studio 3D możesz stworzyć wirtualny spacer 3D. Zbuduj mapę, animuj drzwi, umieść aktora Player w startowej pozycji i wygeneruj wirtualny spacer 3D w prosty sposób za pomocą opcji "Utwórz finalną wizualizację". Wirtualny spacer 3D może zostać stworzony w formie:

  • Programu instalacyjnego instalującego właściwy wirtualny spacer 3D na komputerze z systemem rodziny Windows.
  • Pojedynczego programu wykonywalnego (exe), który uruchamia wirtualny spacer 3D bez konieczności instalowania go na komputerze.
  • Pliku w formacie O4C, który można oglądać za pomocą darmowego programu Pixelplan O4C viewer lub poprzez darmową wtyczkę O4C WEB. Pliki O4C mogą być również przesyłane do naszego serwisu O4C Tube, który umożliwia dzielenie się wirtualnym spacerem 3D z innymi za pomocą linku internetowego.
  • Opartego o technologię HTML5 wirtualnego spaceru 3D typu CubeWalk.

Więcej o wirtualnych spacerach 3D możesz dowiedzieć się w sekcji z przykładami.

Projektowanie w 3D za pomocą Flow Architect Studio 3D

Flow Architect Studio 3D jest programem typu CAD. Możesz tworzyć bloki i powierzchnie, możesz wstawiać modele 3D oraz światła. Flow Architect Studio 3D ma wsparcie dla bibliotek modeli, materiałów oraz Twoich własnych zbiorów elementów, które możesz szybko wykorzystać ponownie. Za pomocą Flow Architect Studio 3D jesteś w stanie szybko zaprojektować mieszkanie, sprawdzić różne warianty aranżacji wnętrza, przetestować swoje koncepcje projektowe lub prototypować rozkład pomieszczeń budynku. Kompletny opis możliwości programu znajduje się poniżej w sekcji "Główne cechy produktu".

Szanuj czas - swój oraz swoich klientów

Dzięki renderowaniu w czasie rzeczywistym czas przygotowania wizualizacji za pomocą Flow Architect Studio 3D jest możliwie krótki. Nanieś poprawki oraz uwagi klientów i wygeneruj nową wizualizację w przeciągu paru minut. Koniec z renderowaniem przez całą noc tylko po to, aby na końcu okazało się, że efekt końcowy nie spełnia Twoich oczekiwań lub coś zostało pominięte.

Importuj modele oraz całe sceny 3D z innych programów

Za pomocą Flow Architect Studio 3D możesz importować całe sceny 3D stworzone w innych programach. Flow Architect Studio 3D posiada dedykowane narzędzie, które pozwala importować obiekty i sceny z innych programów oraz dzielić importowaną scenę na poszczególne obiekty. Dzięki temu jeżeli masz już przygotowaną scene możesz bardzo szybko stworzyć wirtualny spacer 3D, CubeWalk, film lub rendery. Możesz również importować modele 3D do bibliotek, a następnie używać ich w swoich projektach. Flow obsługuje następujące formaty plików: 3ds, obj, dae (Collada).

Twórz filmy i statyczne renderingi za pomocą Flow Architect Studio 3D

Flow Architect Studio 3D posiada wbudowanie narzędzie do tworzenia filmów. Możesz nagrać ścieżkę spaceru 3D, wygładzić ją, a następnie wygenerować film. Przykłady takich filmów można znaleźć na naszej stronie z przykładami. Szczegółowe informacje na temat nagrywania filmów zawiera przewodnik "Jak zrobić film".

Flow Architect Studio 3D posiada również opcję tworzenia statycznych renderingów (zrzutów ekranowych) z wirtualnego spaceru 3D. Zatem nie musisz czekać aż scena się wyliczy, po prostu spaceruj w 3D i zrzucaj obrazy do pliku z dowolnego miejsca i ujęcia.

Diagram procesu projektowania we Flow Architect Studio 3D

Poniżej znajduje się diagram przedstawiający główne aspekty projektowania za pomocą Flow architect Studio 3D:

Δ w górę

Główne cechy produktu

  • Edytor CAD 3D

    • Wypukłe bloki

      Tworzenie geometrii za pomocą wypukłych bloków, operacja cięcia płaszczyznami, operacje CSG, możliwość przypisania różnych materiałów dla każdej ściany bloku.

    • Powierzchnie

      Tworzenie gładkich lub ostrych powierzchni.

    • Modele

      Wstawianie modeli zaimportowanych z rozmaitych formatów graficznych.

    • Efekty cząsteczkowe

      Wstawianie efektów ognia, pary lub mgły.

    • Referncyjnie instancjonowana geometria

      Tworzenie bibliotek obiektów w celu łatwego, ponownego użycia ich w projektach.

    • Rozmaite materiały

      Wsparcie dla wielu rodzajów materiałów i formatów tekstur. Wspierane formaty tekstur to: TGA, PNG i JPEG.

    • Światła i cienie

      Możliwość oświetlenia projektu wieloma kolorowymi światłami

    • Animacja

      Tworzenie animacji drzwi lub innych dowolnych obiektów interaktywnych.

    • Biblioteki zasobów

      Możliwość użycia wielu bibliotek modeli, tekstur, materiałów oraz zapisanej geometrii.

    • Efekty

      Tworzenie efektów typu mgła czy lustra.

    • Udostępnianie

      Tworzenie redystrybuowalnych wizualizacji. Możliwość łatwego udostępniania projektów klientom i tworzenia z nich prezentacji.

  • Library Explorer

    • Importowanie modeli 3D
    • Tworzenie i edycja materiałów
    • Importowanie tekstur
  • Silnik 3D

    • Oglądanie wizualizacji jako wirtualnego spaceru 3D
    • Tworzenie zrzutów ekranu do plików
    • Nagrywanie ścieżek i filmów
Δ w górę

Technologia

  • Ambient occlusion:

    Ambient occlusion to technika, polegająca na aproksymacji globalnej iluminacji. Jest znana każdemu grafikowi. W naszym systemie ambient occlusion może być policzone całkowicie automatycznie, zapamiętane w light mapach i użyte przy renderowaniu jako oświetlenie typu ambient. Nie musisz nic robić, jedynie poczekać, aż nasz kompilator AO zakończy pracę. Dzięki połączeniu oświetlenia dynamicznego (direct) oraz AO, uzyskujemy wyjątkową jakość renderowanego obrazu praktycznie nie tracąc na wydajności. Nasze rozwiązanie AO ma same zalety:
    • nie spowalnia renderowania,
    • wygląda dobrze niezależnie od kąta patrzenia i pozycji (co jest wadą SSAO często wykorzystywanego w np. grach),
    • nie wymaga żadnego przygotowywania wizualizacji oraz tworzenia modeli przez grafika pod kątem lightmap.
  • Zaawansowany kompilator geometrii:

    Nasz zaawansowany kompilator map przetwarza geometrię, którą tworzysz i produkuje zoptymalizowaną mapę. Potrafi usuwać powierzchnie, które niegdy nie są widoczne czy wycinać bryły. Podejmuje decyzje czy lepiej stworzyć więcej geometrii, czy może mniej i zwiększyć przerysowania - wszystko automatycznie.
  • Stencil shadows – dynamiczne cienie:

    Technika stencil shadows pozwala uzyskiwać realistyczne volumetrycznie cienie. Oznacza to, że obiekty, które poruszają się, nie tylko rzucają cienie, ale także są pod wpływem cieni, rzucanych przez otoczenie. Stencil shadows są znacznie bardziej skomplikowane, niż inne techniki np. shadow mapy, mają jednak taką zaletę, że są kompatybilne z większą ilością sprzętu oraz renderują się szybciej przy wysokiej jakości.
  • Optymalizacja cieni:

    Dzięki zaawansowanym algorytmom optymalizacji geometrii cieni, silnik jest w stanie renderować je wyjątkowo szybko. Cienie są analizowane pod względem zachodzenia na siebie, a następnie usuwane są ich niepotrzebne elementy. Optymalizowana jest także wynikowa ilość trójkątśw, z których składa się cień.
  • Dynamiczne oświetlenie:

    Model oświetlenia w programie Flow Architect Studio 3D pozwala definiować warstwy diffuse, warstwy wypukłości, warstwy odblaskowości oraz emisji światła z powierzchni. Dzięki temu, materiały wyglądają wyjątkowo realistycznie.
  • Bump mapping:

    Bump mapping jest techniką, która pozwala radykalnie zwiększyć ilość widocznych detali w scenie. Flow Architect Studio 3D wspiera mapy wektorów normalnych lub mapy wysokości.
  • Wyznaczanie widoczności w czasie rzeczywistym:

    Silnik renderujący wizualizację używa opcjonalnie mechanizmów wyznaczania widoczności w czasie rzeczywistym opartych o tak zwane "portale". Możesz zwiększyć szybkość działania wizualizacji, wstawiając portale w swój projekt. Proces ten znacznie ułatwia wbudowany w silnik system debugowania wycieków widoczności i testowania wydajności.
  • Zaawansowane efekty graficzne:

    System renderujący Flow Architect Studio 3D wspiera wiele rozmaitych efektów graficznych, najciekawsze z nich to:
    • realistyczne lustra,
    • mapowanie środowiskowe,
    • niebo oparte o technikę SkyBox,
    • tekstury projekcyjne - efekt witrażu,
    • mgła, poświata (haze) i efekt soczewki,
    • systemy cząsteczkowe.
Δ w górę
virus free certificate Komputer Swiat Softpedia pobierz.pl www.softcity.com www.dobreprogramy.pl download.cnet.com downloads.pl procesor.pl
Copyright © 2008 - 2017 Pixelplan S.C., Wszystkie prawa zastrzeżone.